lørdag 24. april 2010

Nytt vintagekort...

Her kommer et nytt kort fra meg. Dette er det også en stund siden jeg har laget, men fant ut at jeg ikke hadde lagt det ut på bloggen enda. Bildet er ikke så veldig bra, men skal prøve å forklare hva jeg har gjort. Startet med å legge en hjertebord bak bildet. deretter limte jeg dette på en bakgrunn med skrift. Limte dette igjen på kortet som er lys lilla. Pyntet med hvite roser og halvperler i hjørnet.




Håper dere finner litt inspirasjon.

PS: er det noen som har forslag til hvor jeg kan få tak i gamle bøker med gotisk skrift. Ønsker å begynne å bruke dette på vintagekortene mine. På forhånd takk:)

2 kommentarer:

  1. Oy, har du laget dette Jeanett? Skikkelig lekkert! ♥ Nydelige blomster, ark og halvperler, og vi må ikke glemme motivet! :) Kjempesøtt! Du er jo innmari flink!

    Takk for at du er følger av meg, og hyggelig kommentar i bloggen min! ♥
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Laget det til gullbryllupet til besteforeldrene mine. Syns at motivet passet bra;) Takk for kjempehyggelig kommentar:)

    Du må ha en fin kveld du også:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)