tirsdag 13. juli 2010

Nordsalten- hobbyklubb

Hos Nordsalten- hobbyklubb skulle man denne gangen lage et sommerkort med tema frukt eller bær. Håper mitt bidrag oppfyller kravet;)



Har brukt stempel fra Magnolia. Denne gangen har jeg prøvd å fargelegge med distress. Siden jeg ikke har så mange farger enda, er det bare kjolen jeg har forsøkt meg på. Ser at jeg trenger mer øvelse i dette:)Det resterende har jeg fargelagt med promarkers. Det ene mønsterarket hadde en stor rose, så valgte å bruke denne som pynt, dette for å få den sommerlige følelsen. Har også pyntet med to sommerfugler, en blomstercharm med en halvperle i midten og to jordbær. Føler at dette ble et passe sommerlig kort.

1 kommentar:

  1. Flott og sommerlig kort, likte den rosen syns den gjorde seg godt og fargeleggingen syns jeg ble kjempefin. Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)