onsdag 18. august 2010

Lyst på pakke med scrappesaker?

I dag fikk jeg en flott pakke fra Wenche. Jeg var en av de tre første som la igjen en kommentar hos henne. Nå er det min tur til å ha "pay it forward". Har du lyst til å være med på dette, må du legge inn en kommentar i dette innlegget. Det er de tre første som kommenterer som får en pakke med scrappesaker fra meg:) Husk også at om du vinner, må du ha en "pay it forward" på bloggen din.

Denne gangen sender jeg kun i Norge.

Håper du har lyst til å være med på dette:)


I dag har jeg begynt på skolen igjen. Vanskelig å stå opp tidlig etter så mange uker med ferie;)Men det går seg vel til etterhvert.

Ønsker alle en flott kveld.

1 kommentar:

  1. Ja det vil jeg gjerne :) Høres kjempe koslig ut Jeanett! :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)