lørdag 23. oktober 2010

Telyskort til jul

Har prøvd meg på å lage et telyskort som jeg fant mal på inne hos StampARTic. Dette er ikke bare et kort, men også en fin liten gave som man kan gi til noen man er glad i. Siden jeg regner med å være fullt opptatt med eksamen før jul, må jeg begynne nå, om jeg skal få laget flere førjulsgaver som jeg kan gi bort:)

Mitt kort ble seende sånn ut.



På kortet har jeg brukt et jul- vintagebilde. Rundt kanten på bildet har jeg valgt å feste et hvitt perlebånd. Jeg har brukt tre røde roser som jeg har festet på gullmetallblomster som jeg igjen har festet på røde papirblomster. Ut fra blomstene har jeg brukt bling. Ellers har jeg pyntet med røde halvperler og juletrecharms.



På innsiden av kortet har jeg festet en liten eske. Jeg har stanset ut et vindu med en av spellbindersene mine, Labels Four. Inne i esken har jeg lagt seks telys. For å holde telysene på plass har jeg knytt ett hvitt bånd rundt. Dette har jeg også gjort rundt selve kortet. På den andre innsiden har jeg festet et skrivefelt, men siden jeg allerede har skrevet en personlig hilsen her, og mottakeren av bloggen kan komme til å se innlegget før kortet er mottatt, velger jeg å utelate bilde av denne siden:)

Ønsker å delta hos anonyme scrapperes utfordring: Årets koseligste juleutfordring med dette kortet.

3 kommentarer:

  1. Utrolig flott kort! Perlebåndet var prikken over i'en! Knallfint!
    Takk for ditt bidrag!
    Klem Anette - AS

    SvarSlett
  2. Så koselig telyskort. Perlene rundt motivet ble kjempe lekkert.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  3. Nydelig telyskort!!
    Så vakre farger, og pynt!
    :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)