lørdag 23. oktober 2010

Tre nye julekort

Forrige helg fikk jeg laget tre nye julekort. To av dem er veldig like det kortet jeg deltar med hos anonyme scrappere denne gangen.





Her har jeg stort sett gjort det samme som på det forrige kortet.



En annen type stempler som jeg syns er morsomme å arbeide med er stemplene til Petra (SkogsTokiga). Alle burde ta seg en tur innom bloggen hennes og se på alle de artige motivene og på alle de flotte kotene som blir produsert med hennes stempler:)

Har fargelagt alle stempelmotivene med Promarkers. Har et spørsmål til dere som leser bloggen min. Hvordan type ark bruker dere når dere fargelegger med promarkers, og hvor kjøper dere disse arkene?

Blogges i løpet av noen få dager. (Håper jeg)

2 kommentarer:

  1. Heia! Dette var tre flotte julekort!!
    Ser du lurer på hvilke ark som passer til Promarkere.Jeg bruker Letraset Cartridge Paper - Heavyweight, og synes det fungerer veldig bra. Det er flere nettbutikker som har denne blokka, men i farten husker jeg bare HappyHobby. Det er variasjon i prisene, så det er sikkert lurt å titte flere steder. God helg!

    SvarSlett
  2. Kjempe fine kort! Og er enig i at SkogsTokiga sine stempler er herlige ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)