onsdag 10. november 2010

Blått igjen

Jeg lager endel kort om dagen, men det er ikke så mye tid jeg får til å legge dem ut her på bloggen. Men her kommer det i hvertfall et nytt kort:)



Har rufset alle kantene og svertet med distress ink. Motivet er som alltid fargelagt med promarkers. Har pyntet med blomster, blonde, halvperler, sløyfe, snøkrystaller og perlestenger ut fra blomstene.

Med dette kortet vil jeg delta hos Just Magnolia.

Tusen takk for alle kommentarene jeg får. Jeg setter veldig pris på det. Skal prøve å få tatt meg en bloggrunde senere i dag:)

Minner også om candyen min som dere finner litt lengre ned i bloggen. Det er ikke så mange som har meldt seg på enda, så vinnermulighetene er store:)

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, Jeanett. Flott med de perleblomstene og oppsettet ditt :-)
    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, det setter jeg pris på :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)