onsdag 3. november 2010

CANDY

Har handlet en del nye scrappesaker og velger å gi bort noe av dette i en candy:) Har vunnet et par ganger selv og vet hvor gøy det er:)

Candyen inneholder følgende:





Tyll (rosa og blå)
Tre bokser distress embossingpulver
Julestempler fra panduro
Forskjellige knapper
Splittbinders (hjerter)
Røde filthjerter
"Monster" figurer og klistremerker
Noe påskerelatert kortpynt
Svampebob og hello kitty charms
Papirblomster

Legger også med noen pyntenåler og flere papirblomster til den som vinner:)

For å ta lodd på denne candyen må du gjøre følgende:

Kommenter på dette innlegget (1 lodd)
Link til candyen min i bloggen din (2 lodd)
Legg deg til som følger av bloggen min (3 lodd)

Skriv i kommentaren hvor mange lodd du tar.
Frist for å delta er 30. november. Jeg legger ut vinneren av candyen den 1. desember.

Håper candyen faller i smak, og at mange har lyst til å være med på denne:)

6 kommentarer:

  1. Hei Jeanett! :) Så utrolig fin candy med så massse fristende jeg veldig gjerne ønsker meg.. :) Tusen takk for jeg får sjansen til å være med i trekningen! =) Følger har jeg vært lenge, og linker fra meg til deg fra min blogg! :)

    Ha en super søndag! :)
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  2. Hallo
    Da blir det tre lodd til meg!
    Tusen takk!

    -Helle-

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med, tar to logg (er blitt følger). :)

    SvarSlett
  4. Herlig candy!
    Tar gjerne to lodd, jeg. Har vært følger en stund
    :D

    SvarSlett
  5. Heisann =) Har ikke sett denne candyen før du dukket opp på oppdateringer.. Er kjempelenge siden jeg har vært innom deg også..

    Klart jeg blir med på candyen din, har akkurat kjøpt meg embossing pistol, så det pulveret kunne kommet til nytte, da jeg selvfølgelig glemte og kjøpe dette =)

    Har vært følger lenge, og legger ut bilde med link og tekst i sidebaren min, så får jeg håpe flere får det med seg...

    God advents, juletid til deg og dine

    SvarSlett
  6. Hiver meg med på denne candyen i siste liten. 1 lodd på meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)