søndag 7. november 2010

Julekortmodus

Det er stort sett julekort jeg lager om dagen, og det er jo så koselig også:)

På dette kortet har jeg valgt å gå for den klassiske julefargen, rød.



Også denne gangen har jeg brukt et av Magnoliamotivene mine. Syns dette er veldig koselig å arbeide med. Som alltid har jeg fargelagt med promarkers. Jeg har fulgt en skisse i en eller annen utfordring, men jeg husker ikke helt hvor. (Rakk ikke å bli ferdig med det før fristen gikk ut);). Har pyntet med mange blomster, som jeg også har hatt glitterlim på.
Med dette kortet ønsker jeg å delta hos Kort o Mania som denne gangen har en oppgave som lyder: Flower Power.

Ønsker alle en kreativ søndag

Klem

PS: Minner dere også på at jeg har en candy gående. Skal oppdatere denne i løpet av morgendagen fordi jeg ser at jeg har glemt å legge med noe som skulle ha vært med:) Innlegget om candyen finner dere her

4 kommentarer:

  1. Hei Jeanett
    Så flott kort,og kjempekos at du vil bli med på Candyen min!
    Jeg blir gjerne med på din,elsker overraskelser nemlig!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Så nydelig julekort du har laget. Herlig stempel, vakre ark og lekkert pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

    SvarSlett
  3. herlig julekort du har laget :D takk for ditt bidrag til kort o mania! klem fra Linda S. L

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert julekort! :) herlig motiv. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)