søndag 7. november 2010

Lilla julekort

Denne gangen har jeg forsøkt meg på et julekort i lilla. Det er ikke akkurat denne fargen jeg forbinder med jul, men tenkte at det kunne være artig å prøve å se hvordan det ble:)



Har brukt et nytt Magnoliastempel. Fikk dette i posten på fredag, og det gikk ikke lang tid før jeg tok fram tusjene for å fargelegge. Syns dette stempelet er kjempegossint:).

Jeg har pyntet med halvperler og blomster som matcher den lilla fargen jeg har fargelagt med, samt det lilla mønsterpapiret.

Vil samtidig si takk for de fine kommentarene dere legger igjen her på bloggen min. Det er veldig koselig å lese:)

Blogges snart igjen.

1 kommentar:

  1. Ett nydelig julekort du har laget,lilla er en veldig fin farge, synes nu eg.
    Hva bruker du å male stemplene med?

    Tusen takk for at du vil være med på min candy.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)