søndag 21. november 2010

Stjernekort

På dette kortet har jeg prøvd meg på å brette en stjerne som jeg har limt på et 15x15 kort. Malen på dette fant jeg hos StampARTic, og det var Marianne som hadde laget malen. Om du ikke har vært inne på bloggen hennes, anbefaler jeg sterkt å ta en tur innom henne. Hun lager de mest fantastiske ting av papir.

Over til mitt første kort med selvbrettet stjerne:)
Valgte å lage et lilla kort, da det er en av mine favorittfarger i adventstiden.


Jeg syns at stjernen gjorde så mye ut av seg, så valgte å ikke pynte kortet så mye mer. Jeg har hatt på sølvglitterlim rundt stjernen og vintagebildet. I tillegg har jeg satt på en juletrecharm og stmplet på teksten "god jul" rett på mønsterarket.

Dette kortet passer til utfordringene hos

Scrappekammeret der utfordringen denne gangen er ventetid. Dette er et adventskort, som for meg er en flott ventetid:)

Anonyme Scrappere som denne gangen vil se prosjekt som omhandler Magi. For meg er hele desember magisk, med alle lysene som blir tent, alle luktene av kakebakst og alle tradisjonene som man følger:)

Ønsker dere en fortsatt fin novemberdag.

PS: Minner også om at det fortsatt er tid til å delta på candyen min. Den finner du her

6 kommentarer:

  1. For et utrolig nydelig og harmonisk julekort du har laget her; kjempelekkert.
    Effektfult, men også rent :)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Herlig lilla kort du har laget!! Nydelige glitterdetaljer ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette :)

    SvarSlett
  3. Oi dette var flott, nydelig den stjerna.
    Takk for at du deltar hos scrappekammeret, klem:)

    SvarSlett
  4. Åhh, så vackert! Helt otroligt fin stjärna du gjort och så fint utan en massa andra detaljer!

    Tack för att du deltar hos Scrappekammeret!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  5. Skjønt julekort!
    Lekre farger, og den stjerna var nydelig!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)