tirsdag 28. desember 2010

Topp 10 i 2010

Selv om jeg ikke har laget kort så lenge, så har det jo blitt noen dette året:) Har valgt ut mine topp ti.


Dette kortet vant jeg med hos Sukkersøtt. Dette var det første kortet jeg deltok med i en utfordring.



Dette telyskortet har jeg tatt med fordi det er det første jeg har brukt denne bretteteknikken på.


Dette kortet har jeg valgt å ta med fordi de bestod av flere elementer som jeg syns passer greit sammen.


Et staffelikort der jeg har brukt mange blomster:)




Dette var mitt første spellbinderskort




Dette er et roooosa jentekort. Likte veldig godt de ulike rosafargene på kortet.




På dette kortet likte jeg fargekombinasjonen



Dette kortet tok jeg ned fordi jeg syns dette motivet er kjempeartig:)



Måtte ta med et stjernekort også. Dette er en teknikk jeg også kommer til å bruke på neste års julekort også:)



Sjokoladeeskekort. Dette har jeg tatt med fordi jeg syns sølv og blått er en fin fargekombinasjon:)

Dette er mine favoritter. Hva syns dere?

Ønsker alle en fortsatt flott romjulstid;)

1 kommentar:

  1. Så masse flott du har laget i år! :D
    Håper du får et godt nyttår. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)