søndag 20. februar 2011

Tre julekort i februar

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å lage noen julekort. Er med på Hjertebodens juleblogg der man skal lage tre julekort hver måned. Her er mine kort denne måneden.


På dette første kortet har jeg brukt spellbinders og embosset bildet og teksten. I tillegg har jeg embosset de lysebrune rosene med sølv. Har hengt på to hjertecarms på to av blomstene, og ellers pyntet med hamp og brads

Her har jeg embosset alle kantene på det blå papiret med sølv, det samme med de hvite rosene i midten. Har ellers brukt MS- punch på den ene kanten, i tillegg til bånd og halvperler. Motivet er fargelagt med Promarkers

På det siste kortet har jeg rufset kantene, og svertet dem med distress. Har pyntet med perlebånd, metallpynt, bånd og roser.

Ønsker alle som er innom bloggen min en fortsatt flott søndag:)

Klem

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du er med på bloghop'en på Scrappekammeret!!
    Jeg trekker en vinner av RAK'en min i morgen :) Lykke til i trekningen ;)
    --klem--

    SvarSlett
  2. 3 flotte julekort!
    Godt å være i rute med julekort.
    Ida

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)