lørdag 26. mars 2011

De to siste julekortene for mars

Jeg klarte å komme i mål med julekortene for mars også. Hadde egentlig ikke trodd det. Har hatt mye med skolen de siste ukene. Men nå er to eksamener unnagjort, så da skal jeg nyte helgen med kreativt arbeid.



På dette første kortet har jeg brukt et motiv fra Magnolia. Har fargelagt i brune og grå toner. Har pyntet med blomster, blonde og halvperler. Tekststempelet er fra en stempelplate fra Stempelglede. Har hatt på glitterlim rundt noen av kantene.



På dette kortet har jeg brukt et vintagebilde. God Jul teksten er embosset med gull. Har brukt blomster, blomsterbær, charms, blonde og halvperler til pynt.

Begge kortene sendes til Hjertebodens juleblogg

Ønsker alle en flott kveld.

1 kommentar:

  1. for noen flotte kort du har laget, nydelige farger du har brukt :) Legger meg til som følger på din blogg. Jeg har i dag fått meg ny blogg og er helt ny i "bloggeverden" :)
    Mvh Jørunn.

    PS blir kjempeglad for besøk i min blogg, har en fin candy på gang, som skal trekkes 1 april :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)