søndag 13. mars 2011

En dekorert boks

Har dekorert en gammel pringels boks som jeg har hatt liggende. Ble en lilla kreasjon denne gangen.


Har brukt ark fra Maja design. Pyntet med litt ulike blomster, hamptråd og hjerte- og englecharms.


Detaljebilde av noen av blomstene



Detaljebilde av nedre del av boksen



Lokket har jeg dekorert med bazzill og mønsterark som jeg har stanset ut med spellbinders. Pyntet med noen blomster her også. Gratulererteksten er skrevet ut fra dataen.

I morgen har jeg fri fram til klokka fem. Da skal jeg på jobb. Regner med å bruke det meste av dagen i morgen på å lese litt mer naturfag. Eksamen nærmer seg med stormskritt;( Håper å få vært litt kreativ til helgen igjen. Til da; Ha en flott uke.

2 kommentarer:

  1. For en utrolig lekker og nydelig boks. Skikkelig fine farger og nydelig pyntet. Kjempefint med die cutsene på toppen!

    Takk for at du deltar i blogcandyen min, det setter jeg stor pris på!

    SvarSlett
  2. Så fin den ble, spesielt flott på lokket, og nydelig oppsett. :)

    Ha en fin dag.
    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)