fredag 11. mars 2011

Min første kortbok

Jeg måtte jo slenge meg på trenden og forsøke meg på en sånn bok. Det er litt pirk å lage, men syns resultatet blir flott, så da er det verdt det;)



Jeg har brukt ark fra Maja. Jeg har pyntet slik som jeg pleier. Halvperler, roser i forskjellige former og størrelser, charms og en blonde. Kantene er raspet og svertet med distress vintage photo. På ryggen på boka har jeg brukt bazzill, som jeg har formet, slik at den ser ut som en rygg som på gamle bøker.


Framsiden. Jeg har embosset rundt bildet med sølvpulver.




Den ene siden inni boka med skrivefelt. Jeg har brukt det samme oppsettet på alle sidene i boka.



Her er det plass til å legge i sjokolade eller en annen lite gave:) Har brukt MS punch rundt kantene



Baksiden med mitt personlige stempel.

Da er det tilbake til eksamenslesing. Ser virkelig fram til å bli ferdig med denne eksamensbolken slik at jeg kan sette meg ned med papir og pynt, samtidig som jeg har god samvittighet;)

Ønsker alle en flott og kreativ fredag

2 kommentarer:

  1. Så läckert! Jag har ännu inte gjort ett sånt där fint kort men jag msået ta mig tid nån dag för de blir så fina!
    Tack för så trevlig hälsning! Kram.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint.
    Kommer snart innom å kikker igjen.
    La meg til som følger

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)