søndag 24. april 2011

Påskeegg

Endelig kommer det et nytt arbeid fra meg. Har hatt mye annet å gjøre i det siste, blant annet har jeg vært på skoletur til Bergen og vært noen flotte dager på påskefjellet. Men nå er jeg tilbake til hobbybordet:)

I dag skal jeg vise fram et påskeegg jeg har dekorert. Det er mange som gjør det for tiden, og jeg syns det ser moro ut, og måtte derfor henge meg på denne påsketrenden;)

Har malt et vanlig påskeegg i en lys rosafarge. Har pyntet med sølvbånd, blonde grønn bling og masse roser i ulike størrelser og farger. Har også hatt på en god del glimmer mist:)

Blomstene jeg har brukt har jeg kjøpt hos Hjerteboden, blingen og blonden husker jeg ikke hvor kommer fra. Sølvbåndet er fra noe gammel julepynt.


Med dette egget ønsker jeg å delta i følgende utfordringer.
Sukkersøtt- Der vil de denne gangen se egg
Scrapperiket- Der skal man dekorere embalasje
Anonyme Scrappere- Roser
Scrappekammeret- Alt er tillatt

Håper alle sammen har hatt en flott og avslappende påske.

Minner også om at det er noen dager igjen av candyen min. Den finner dere her

3 kommentarer:

  1. Wow, skikkelig flott dekorert påskeegg du har laget :D Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelig! Vakkert egg! Takk for at du deltar hos AS!

    Klem fra Loreta

    SvarSlett
  3. Nydelig egg! Å pynte sånne egg er virkelig moro. Og så mye finere det ser ut enn de vanlige eggene da!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt og Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)