søndag 3. april 2011

Steampunk hos Sukkersøtt

Har forsøkt meg hos Sukkersøtt sin utfordring denne uka. Dette var virkelig en utfordring, og jeg veit ikke helt om jeg har truffet;) Her er hvertfall mitt bidrag.


Har brukt svart og grått mønsterark og pynt denne gangen. Bare det å bruke disse fargene, syns jeg var litt vanskelig. Jeg er glad i vintage, men så mørke farger, uten noe innslag av rosa eller lilla, er uvanlig;) Kantene er rufset og svertet dem. Jeg har brukt svarte roser, med metallblomster under, samt hvite roseknopper, som jeg har svertet. I tillegg har jeg brukt to hjemmelagede pyntenåler, noen brads, som ser ut som skruer, og en metallklokke. En svart blonde og litt svart tråd, har også fått plass på dette kortet.

Da håper jeg alle sammen får en flott uke. Skal ikke se bort i fra at det blir noen flere innlegg denne uka.

Minner også om candyen min som dere finner her

Klem

3 kommentarer:

  1. Det kortet likte jeg godt, det var utrolig flott! Og den gutten var jo bare helt skjønn :) Ha en fin kveld! Klem Camilla:)

    SvarSlett
  2. Herlig kort, Jeanett:O) Lekker den blonden, stilig oppsett, og motivet er bare helskjønt!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort, nydelig design.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Klem fra Merete

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)