onsdag 11. mai 2011

Julekort i mai

Har fått laget tre julekort til Hjertebodens juleblogg denne måneden også.


På det første har jeg brukt et Magnoliastempel. Dette er et stempel jeg kjøpte i november, men tror ikke jeg har brukt det på noe kort før, så det var på tide. Har pyntet med perlebånd, blonde, charms, blomster og blomsterbær. Har hatt litt stickles på vingene og stjerna på motivet. Ellers har jeg brukt spellbinders.

På de to siste kortene har jeg brukt vintagebilder. Har Pyntet med mye av det samme som på det første kortet. I tillegg har jeg brukt halvperler og charms.

Papirene jeg har brukt på disse tre kortene er fra Maja design. De andre arkene er noen rester jeg har hatt liggende



Ønsker alle sammen en super kveld:)

1 kommentar:

  1. Oj, du ligger langt foran meg! Kjempefine kort du har laget. Forskjellige og flotte. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)