onsdag 7. september 2011

Vintage tedispenser

I dag har jeg laget en tedispenser. Denne gangen ble det en dispenser med vintagebilde.


Her er fronten med bildet. Her ble det ikke så mye pynt, siden jeg syns bildet skal være mest i fokus her.


På begge sidene har jeg pyntet med litt ulike blomster, blonde, halvperler og punchebord og swirler fra Magnolia.



Lokket på boksen. Her er det samme oppsett som på sidene av boksen.

Med denne boksen vil jeg delta på utfordringen hos Papirdokkene. Der vil de denne gangen se bruk av punch/ dies. Jeg har brukt en MS kantpunch, dies fra Magnolia og spellbinders på bildet.

Ønsker alle sammen en fantastisk kveld.

4 kommentarer:

  1. Så nydelig tedispenser du har laget. Lekkert pyntet. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Denne var råflott, vintage er min favoritt>:)

    SvarSlett
  3. Kjempenyydelig! Flotte farger og detaljer, jeg elsker magnoliadiesen. :)

    SvarSlett
  4. Nydelig tedispenser. Og de er morsomme å lage.
    Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)