lørdag 8. oktober 2011

Bordkort

I sommer fikk jeg spørsmål om jeg kunne lage bordkort til et bryllup. Det ville jeg selvfølgelig:) Fargene jeg skulle bruke var lilla og sølv. Resten sto jeg fritt til å velge selv. Jeg hadde mange ulike ideer på hvordan jeg kunne lage dem, og valget falt til slutt på hjertekort. Det var mye jobb med utstansing av hjertene og montasjen, men det har også vært kjempegøy:) Resultatet ble 48 kort og et par ekstra uten navn.

Papirene jeg har brukt er fra Maja design og Papirdesign. Kartongen jeg har brukt er sølv bazzill bling.


Som dere ser har jeg brukt to ulike spellbinders dies i ulike str. Blomstene er fra Papirdesign. Disse har jeg embosset med sølv. Hjertene og sølvblomstene er kjøpt hos Korthobby. Ellers har jeg pyntet med halvperler. Navnene har jeg skrevet ut fra pcen.

Bordkortene sender jeg inn til utfordringen hos Card and Scrap som denne gangen vil se embossing eller distressing. Jeg har embosset blomstene.

Ønsker alle en fin lørdag

2 kommentarer:

  1. Wow, det er virkelig et stort og meget smukt arbejde, du har lavet.
    1000 1000 1000 tak fordi du deltager i Card and scrap.

    SvarSlett
  2. OMG....how beautiful!!!!!!!!!!! You certainly have been busy, but well worth it! This is absolutely phenomenal!!!!!!! What a beautiful idea!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)