søndag 9. oktober 2011

Mer jul i oktober

Her er det andre julekortet for oktober.


Her har jeg brukt et Magnoliastempel som jeg syns passet så godt til teksten. Jeg har fargelagt med Copics og Prisma Colors. Jeg har brukt to ulike MS- puncher, snøkrystall og hjertebord. Blomstene er kjøpt hos Hjerteboden. I tillegg har jeg brukt charms og spellbinders. Papirene jeg har brukt er i all hovedsak fra Pion, det er ikke juleark, men jeg syns ikke at det gjorde noe;)

Jeg har brukt skissen til Scrappekammeret på dette kortet.
Skal også levere det til Hjertebodens juleblogg når det siste kortet også er publisert:)

4 kommentarer:

  1. Kjempefint, så herlige farger og flott oppsett med snøkrystallene. Lekre farger og mønster. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott julekort. Takk for at du deltek i utfordringa til Scrappekammeret.
    Klem fra Karianne

    SvarSlett
  3. Så flott julekort du har laget! Nydelige papirer og så flotte detaljer!

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. For ett nydeligt julekort du har laget! Fina farger og pynt som passar perfekt sammen!
    Tusen takk for att du deltar hos scrappekammaret!
    /Ulrika

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)