fredag 7. oktober 2011

Mitt første julekort i oktober

Har hatt høstferie denne uken. Mye av tiden har jeg brukt på å lage kort. Jeg har også vært en liten tur på Bikuben og kjøpt noen nye tekststempler til jul. Hadde veldig lite med tekststempler fra før og siden skriveren min ikke fungerer, følte jeg at det var en fin høstgave å kjøpe til meg selv;) Kjøpte også litt nye ark og nye spellbinders (den bølgete under motivet). Denne har jeg brukt mye siden jeg kjøpte den, så framover kommer den til å dukke ofte opp i bloggen min.

På dette kortet har jeg brukt et stempel fra Bildmålarna. Syns disse er veldig fine:)
Motivet er fargelagt med Copics og prisma colors. Ellers har jeg brukt en punch fra MS og en dies fra Magnolia.

Med dette kortet deltar jeg hos Sketchy Colors
Skal også sende det til Hjertebodens juleblogg etter hvert

Om dere kommer tilbake til bloggen min i morgen, får dere se hva jeg har puslet med mellom alle andre kortprosjekter i det siste:)

Håper alle sammen får en fantastisk fredagskveld:)

2 kommentarer:

  1. Your card is wonderful, Jeanett....love this cute Bildmalerna girl! Beautiful design and lovely papers!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort.
    Herlig motiv.
    Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)