onsdag 11. januar 2012

Årets første kort

Da er jeg tilbake til bloggingen, har rett og slett ikke hatt tid til å legge ut noe i det siste. Har laget opp noen kort som kommer til å komme i bloggen de nærmeste dagene:)
Det første kortet dette året ble et enkelt, blått kort med motiv fra WOJ.


Arkene kommer fra Maja design. Punchene jeg har brukt kommer fra MS. Jeg har også denne gangen fargelagt med copics. Eller har jeg brukt blomster fra ulike produsenter. På motivet har jeg hatt på glimmermist, men dette syns ikke så godt på bildet. Har hatt på stickles på detaljer på motivet og på sommerfuglene.

Dette kortet leverer jeg til Papirdokkene der de har Bingo. Jeg har valgt glimmermist, fargen blå og roser

Da håper jeg alle får en fin kveld videre.

2 kommentarer:

  1. Stilig motiv :) Elegant kort som sto til motivet!

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort med et herlig motiv.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene. Klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)