fredag 10. februar 2012

Hvitt kort

Her kommer det et kort som jeg laget til speedscrappen inne på forumet til Papirdokkene. Det er utrolig moro å være med på disse oppgavene, man får utfordret seg både med en oppgave, samtidig som man kun har to timer på seg. Denne gangen var oppgaven at det man laget i all hovedsak skulle være hvitt.


Jeg har kun brukt bazzill på dette kortet. De ulike delene har jeg harr litt glitterlim på. Har brukt en MS- punch, blomster, perler og perlestenger. Ble et veldig enkelt kort, men syns allikevel det ble elegant:)

Håper alle sammen får en fantastisk helg. Jeg skal ta det med ro, kun trene litt, kanskje gjøre litt skolearbeid og selvfølgelig må jeg prøve å få laget et kort eller to;)

2 kommentarer:

  1. Ja, dette kortet ble virkelig elegang ;) Høres gøy ut med speedscrapping. Kanskje skal jeg prøve meg på det!

    SvarSlett
  2. Lekkert kort :-) Nydelig pyntet.

    :-) Nina

    PS - har du lyst til å være med på en ATC swap ?

    http://ninashobby.blogspot.com/2012/02/atc-swap.html

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)