tirsdag 28. februar 2012

Julekort nr to i februar

Dette året har startet med litt treighet i jukekortproduksjonen. Får håpe det tar seg opp de neste månedene. Det er så mye annet jeg har brukt tiden på, så har rett og slett ikke rukket det før. Men her kommer hvertfall nr to :)


Det ble et blått kort denne gangen. Motiv fra Magnolia, fargelagt med copics. Ellers pyntet med det "vanlige";) Tok litt tid å lage dette kortet ferdig for når jeg skulle stanse ut kvistene, satt punchen seg fast i papiret, så jeg fikk ikke løsnet det. Måtte vente til det var noen som kunne hjelpe meg;)

Har levert dette kortet til Hjertebodens juleblogg.

Denne uka er jeg i praksis i en Steinerbarnehage. Så mens de andre i klassen min har vinterferie/ leseuke, bruker jeg dagene mine til å lære og få innblikk i en ny pedagogikk :) Håper alle sammen har en fin uke, enten om dere har vinterferie elle ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)