torsdag 2. februar 2012

Magnolia i blått og rosa;)

I går fikk jeg laget enda et kort, og jeg tenkte det var like greit å legge det ut nå, selv om jeg allerede har blogget i dag;)


Her har jeg prøvd meg på en fargekombinasjon jeg ikke har prøvd for. Blå og rosa er jo egentlig ganske fint sammen fant jeg ut:) Har fargelagt et Magnoliamotiv med copcs og prisma colors. Papirene er fra Maja design, og blomstene er fra ulike steder. Har i tillegg brukt en MS punch og spellbonders og noen rosa halvperler og sommerfuglcharms.
Skissen jeg har brukt er fra denne ukens utfordring hos Sketchy Colors.

Da er det tilbake til oppgaveskriving. Jeg lærer aldri og er ute i siste liten med oppgaven som skal leveres på lørdag...

4 kommentarer:

  1. KJempeflott kort i lekre farger.
    Nydelige papirer.
    Takk for at du er med på skisseutfordringen til Sc denne uken
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Ett underbart kort, så fint med det rosa mot det marinblå!
    Trevligt att titta in i din blogg igen, det var ett tag sedan!

    SvarSlett
  3. Utrolig fint kort! Fikk candyen i posten på lørdag. Er storfornøyd :D TAAAKK

    Smil fra Sandra:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)