lørdag 7. april 2012

Helgescrappen

Inne på forumet til Papirdokkene har de startet opp en ny utfordring som heter helgescrappen. Man får en oppgave på fredag som må leveres på søndag. For et par helger siden var jeg med. Oppgaven den gangen var at vi skulle lage et kort til noen som trenger en oppmuntring, og det skulle være tekst på framsiden.


På dette kortet har jeg brukt en tekst fra Kort & Godt. Jeg tror det er første gangen at jeg kun har brukt en tekst på forsiden og ikke noe annet motiv:) Jeg har brukt ark fra Pion design. Det er så dekorativt i seg selv, så jeg har ikke pyntet så mye, kun noen blomster og sommerfugler har jeg pyntet dette kortet med.

1 kommentar:

  1. Lekkert papir og så flott tekstmotiv og blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)