tirsdag 26. juni 2012

Sjokoladekort i grønt, hvitt og oransje:)

Nå kommer kortene på løpende bånd her. Rart hvordan kortlaging går litt i rykk og napp. På de to siste dagene har jeg laget fem ulike prosjekter. Andre ganger kan det gå en uke eller to uten at jeg rører en papirbit;)
I dag har jeg blant annet laget et nytt sjokoladekort etter inspirasjon fra Marianne. Jeg har brukt fargene grønt, hvitt og oransje, som er fargene i denne ukens utfordring hos Sketchy Colors. Oransje er ikke en farge jeg bruker så mye av. Hadde kun noen oransje blomster liggende som jeg fikk i en candy engang. Derfor har jeg fargelagt noen sommerfugler med distress også. Mønsterarkene er fra Pion design. Bildet tror jeg også kommer derifra.




























Innsiden er lik det forrige kortet. Her har jeg brukt punch fra MS.










2 kommentarer:

  1. Hej Jeanett! :)
    Åh, vilket fint chokladkort du gjort!
    Älskar idén, och den är verkligen underbart läckert genomförd med härliga färger och supersnygga detaljer. :)
    Kombinationen av grönt, vitt och orange är verkligen snygg, älskar de orangea fjärilarna.

    Stor kram,
    Hanna

    SvarSlett
  2. Åååå, dette var nydelig!! Elegant og stilrent! Elsker formatet :)

    Takk for at du er med på SC's fargeutfordring denne uken.

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)