fredag 14. september 2012

Det første julekortet i september.

Da har jeg fått somlet meg til å få laget et kort igjen. Denne gangen ble det et julekort med de nye arkene til Pion design. Har hatt dem liggende en god stund, og i går hadde jeg tid til å sette meg ned en liten stund.

Det ble et ganske enkelt kort. Syns det er viktig at motivet og papiret kommer fram. Jeg har kun pyntet med blomster, halvperler og kvister. Kantene er svertet med distress.
Jeg har brukt skissen til Kort o Mania. Kortet leverer jeg også til Hjertebodens juleblogg.

Håper alle sammen får en fantastisk helg. Jeg skal bruke helgen til å lade opp til en ny uke med undervisning, møter, konferansetimer, veiledning m.m:)

God helg:)

3 kommentarer:

  1. Ohhhh, Jeanett, this is truly stunning! Love this beautiful image that you have so lovingly showcased!

    SvarSlett
  2. Hei Jeanett!
    Gratulerer med jobb :)
    Skjønner det blir travelt og mye nytt og sette seg inn i.
    Synes du har fått lagd mye fint innimellom slagene :)
    Hjørnene jeg har brukt er dies og kommer fra QK (Quick Cut).
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Rigtig sødt kort! Tak fordi du deltager hos Kort O Mania!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)