lørdag 1. desember 2012

Julekrybbekort

Jeg har laget et kort som man kan sette opp som en julekrybbe. Utenpå er det en engel fra Magnolia og teksten "god jul". Bokstavene er stanset ut i hvit bazzill. Jeg har deretter hatt på gullstickles. Jeg har også pyntet med halvperler. Papirene jeg har brukt er fra Maja design.




























På innsiden har jeg dekt alle panelene med Majadesig ark. Jeg har laget en "eske", som to av figurene er inni. Dette har jeg gjort for å få en 3D effekt. Tilda (Maria) er limt på med 3D puter. Rundt kanten har jeg punchet med MS- punch.
Alle figurene er farget med Copics.



2 kommentarer:

  1. Outstanding design and creativity, Jeanette!
    Superb coloring of all those sweet images!
    Love everything about this beautiful creation.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)