lørdag 25. januar 2014

Vennskap

I dag har jeg et nytt kort å vise fram. Laget det i går, men måtte vente til det ble litt bedre lys før jeg tok bildet.
Denne gangen ble det et litt mørkt kort, men moro av og til det også.
Jeg har brukt ark fra Maja design og Magnolia. Jeg har brukt ulike dies blant annet fra Spellbinders og La la land (denne diesen er ny, fikk den av Ane i hemmeligvenngave før jul). Sommerfuglene er stanset ut med en Martha Stewart punch. Swirlene og sommerfuglene har jeg først farget med sølv, før jeg hadde på sølvstickles. Blomstene har også fått litt glitter på seg og en sølvblomst under. Rundt bildet har jeg limt på mange små halvperler. 
Jeg ønsker å delta i disse utfordringene med dette kortet:
Sketchy Colors: Skisse
Kort o Mania: Noe nytt (Hjørnediesen er ny)
Vintage utfordring: Bruk dies/ punch

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Vakre detaljer!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors!
    Lykke til!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Ett jättefint kort och så snyggt dekorerat.
    Kram Ulla

    SvarSlett
  3. Kjempefint kort! Du er flink med "vintage-stilen", og fargene er perfekte i sammen.
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)

    SvarSlett
  4. oh my goodness, this is beautiful!!

    SvarSlett
  5. Nydelig kort med lekre detaljer!
    :) Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig kort Jeanette!! Masse flotte detaljer. Likte godt fargen på kortet ditt!!Takk for du deltar hos Kort'O Mania, både utfordring og blogghopp på #100.
    Lykke til.
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)