tirsdag 1. juli 2014

Sjokoladekort i sommerlige farger

Det er tid for ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb. Oppgaven denne gangen er BINGO.
Jeg har denne gangen valgt å bruke 2. linje loddrett. Blomst, tekst og bånd.
Jeg har brukt ulike ark som jeg har hatt liggende etter jeg laget bordkort til et bryllup tidligere i vår. Ulike dies og puncher har jeg også brukt. 

Da håper jeg at mange går inn på siden til NSHK  og blir med på utfordringen vår.

Med dette kortet ønsker jeg å delta på utfordringen hos Papirlosjen der utfordringen denne gangen er: Alt er lov.

3 kommentarer:

  1. Så delikat og gjennomført lekkert sjokoladekort du har laget Jeanette. God Sommer :-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget.
    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens aller første utfordring. Håper å se deg igjen på neste utfordring også.
    Smil fra DT Ane Lene

    SvarSlett
  3. Yum yum! Nå fikk jeg lyst på sjokolade! :D
    Nydelige romantiske farger. Dette likte jeg godt.

    Tusen takk for at du deltar på Papirlosjens åpningsutfordring!

    Klem fra Kreatyra!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)