søndag 5. oktober 2014

Tradisjon

Dette er en spennende dag. Det er første gang jeg skal bidra som DT hos Papirlosjen. Denne gangen ønsker vi å se bruk av blonder på prosjektene dere leverer til utfordringen.
Så over til kortet jeg har laget. Når det gjelder julen, så er tradisjoner viktig for meg. Det å gjøre det samme år etter år, bruke den samme pynten og bake de samme kakene. I tillegg syns jeg det er hyggelig å benytte seg av elementer som tidligere generasjoner har satt pris på. Det var dette jeg tenkte på når jeg så dette motivet første gang. Julekulen jeg har stanset ut, minner meg også om gammeldags julepynt, så den måtte også med på dette kortet. 
Da håper jeg mange tar turen inn i bloggen vår og ser på alt det flotte de andre har laget. Og at nettopp du blir med å scrapper med oss.

2 kommentarer:

  1. Nydelig motiv og så flott papir og die. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Nydelig og tradisjonsrikt julekort! Jeg får en sånn god følelse av å se på det!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)