mandag 29. desember 2014

Topp 10

Same procedure as every year;) Hvert år må jeg lage meg en 10 på topp liste over ting jeg har laget i året som snart er over. Dette året har vært helt fantastisk når det gjelder kortlaging. Jeg har fått laget masse, fått laget over dobbelt så mange bogginnlegg som i fjor, hatt flere bestillinger som jeg har storkost meg med å ordne og vært på min første julemesse. Et av ønskene mine for det kommende året, er at kreativiteten skal blomstre like mye som den har gjort i år.
Så over til mine topp 10. Siden jeg har ganske lik stil på det jeg lager, blir det jo stort sett den samme stilen over de ulike kortnene jeg har plukket ut i år. Hvis du vil lese mer om hvert kort, er det bare å klikke på linken under bildet. 
Lag på lag med søm.

Svart, hvitt og brunt kort.

De vakreste ting...
Svart/ hvitt vennskapskort.

Elegant bursdag.

Elegante roser.

Kremfarget og lilla kort.

Rundt og rundt.

Dåpskort.

Vennskapskort med tekst.

5 kommentarer:

  1. Nydelige kort du lager.
    Liker godt stilen din.

    Tusen takk for at du deltar i Topp 10 utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Så mange delikate og nydelige kort du har lagt ut i topp 10 listen din:)
    Gleder meg til å følge deg neste år, å se på alle dine flotte kreasjoner:)
    Ønsker deg en fin feiring inn i det nye året, som står for tur:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  3. Så mye lekkert du har laget i løpet av året! Veldig kjekt å se :) Jeg likte ekstra godt det runde kortet ditt. Så delikat og nydelig.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  4. Her var det 10 nydelige,delikate kort! Takk for at du delte listen din hos Scrappelyst! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig topp 10 du har valgt ut. Tusen takk for at du deler listen din med Scrappelyst :)

    Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)