søndag 15. mars 2015

Konfirmasjon igjen

Her kommer det et konfirmasjonskort igjen. Alltid veldig gøy å lage, og spesielt denne gangen. Jeg har endelig fått tak i de nye arkene fra Pion design. Selv om det egentlig er ark beregnet til bryllup, så passer de veldig godt til alle typer kort. Jeg har også kjøpt meg en ny Spellbinders og nye dies fra KaBoks. Jeg syns jo at det er så fint med utstanset tekst, så måtte bare kjøpe denne med til konfirmanten.

Jeg vil med dette kortet delta på utfordringen hos Card and Scrap - Lag på lag.

3 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)