torsdag 8. oktober 2015

Englene synger høyt i kor

I dag vil jeg vise dere en ny toffifee- eske. Har laget noen med samme oppsett som denne tidligere, men syns denne "skissen" passer så godt sammen med de fantastiske julekulene. Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Maja- design. Bildet har jeg stanset ut fra et mønsterark fra Pion. Diesen jeg har brukt bak motivet kommer fra Spellbinders. Blandene er en punch fra Martha Stewart. Julekulene kommer fra Marianne design. Tusen takk til alle dere som er innom bloggen min. Det setter jeg utrolig stor pris på.


3 kommentarer:

  1. Kjempefin :) Kan jeg spørre hvor stempelet God Jul er fra? :)
    *Klem fra Inger*

    SvarSlett
  2. Liker disse eskene dine altså ♥
    Nydelige og flott pyntet alle sammen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)