søndag 26. juni 2016

Snøhjerte

Her kommer det enda et julekort. Denne gangen med et fargelagt motiv. Det er veldig morsomt å fargelegge stempeltrykk igjen, og disse stemplene er jo å koselige, så det er en drøm å lage kort med dem. Dette kortet har hovedfargen rød, en typisk julefarge, men det er også en farge jeg syns at det er vanskelig å jobbe med. Kortet ble passe julete, og jeg får mer og mer inspirasjon til å fortsette med juleproduksjonen. Jeg har brukt dies fra Spellbinders og puncher fra Martha Stewart og EK Success.
Med dette kortet har jeg lyst til å delta på utfordringene hos
Kort o Mania - Bruk dies/ punch.
Card and Scrap - Dies.

5 kommentarer:

  1. Så fint kort. Det er smart å begynne tidlig på julekort. Tiden går fort. Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort O`Mania. DT-Reidun.

    SvarSlett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Sååå nydelig! Så flott farging av Tilda. Rødt er jo den ekte julefargen da.

    SvarSlett
  4. Flott julekort, og så godt å komme igang med julekortene.
    Jeg har ikke begynt enda, men har begynt å tenke på dem.....
    Så da er det vel ikke så lenge før jeg kommer i julemodus .
    Ha en fin sommer,klem

    SvarSlett
  5. Flott julekort med en søt Magnoliajente.
    Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)