lørdag 4. februar 2017

Fremsnakking

 Vi som er med i DT- teamet til Nordsalten Hobbyklubb har lyst til å gjøre noe for å løfte fram det positive i scrappemiljøet. Vi har lyst til å sette fokus på alt det som er fint med denne fantastiske hobbyen. Det har dessverre i løpet av den siste tiden vært en del negativitet og netthets. Dette syns vi er veldig trist, og derfor er det vi skal igang med nå ekstra spennende! Vi hadde tenkt å gjøre dette uansett, men nå har vi også blitt spurt om å overta "Crafters Together" sine premier, da denne bloggen har tatt pause, dermed blir det giveaway også! Jeg anbefaler alle å gå inn på Nordsalten Hobbyklubb, og på alle de andre i DT sine blogger. Bli med på giveaway, og bli gjerne med og løft fram andre ved å framsnakke dem!

Den første jeg ønsker å løfte fram er Karin. Hun driver bloggen Karins-kortemakeri. Hun lager fantastiske kort og mye annet morsomt av papir. Jeg håper at dere vil ta en tur innom bloggen hennes, og gjerne legge igjen en kommentar til henne.


Jeg har også lyst til å vise fram en toffifee-eske som jeg har laget.
På denne esken har jeg brukt ark fra Pion. I tillegg sølvark fra Bazzill. Jeg har blant annet brukt dies fra Spellbinders.
Med denne esken vil jeg delta på utfordringene hos;
Kort o Mania - Bruke dies eller punch.
Kreativ Scrapping - Glede.

9 kommentarer:

  1. Takk for tips om Karins blogg! Toffifee-eska di er virkelig lekker! Så flott og elegant med sølv og svart!
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  2. Så lekker eske! Nydelige dieser du har brukt! Passer midt i blinken til utfordringen hos kort o mania!
    Ane DT

    SvarSlett
  3. WOW. Tusen takk for at du fremsnakker meg og min blogg:) Må si jeg ble veldig overrasket og glad, for å se dette:)
    En flott toffifee-eske du har laget her, med flere fine dies, og masse bling:)
    Ønsker deg en fin mandag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  4. Skikkelig stilig eske! Bling, bling! Nå ble jeg godtesjuk:)

    SvarSlett
  5. Dette var en flott toffeefee eske.. likte kombinasjonen med sølv og flotte dies :-)
    Klem Marit S

    SvarSlett
  6. Lekker eske! Takk for du deltar hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  7. Lekker :)

    Tusen takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring.
    Ha en fin dag.

    Klem DT Kristine

    SvarSlett
  8. Nydelig eske, og den rammen i sølv gjorde seg utrolig godt. Nå skal jeg hoppe inn til Karin og få masse inspirasjon der også tenker jeg ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar:)